reklama

S Bohom na ceste životom-1. časť

Od malička som chodil do kostola. No chodil som tam buď z donútenia alebo len zo zvyku(na sviatky). Povedal by som, že ako bežný kresťan(lebo tak sa väčšina správa).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu

V kostole vkuse hovorili o tom ako nás Boh miluje, ako nás spasil, aleja som tú Božiu lásku vo svojom živote vôbec nezakúšal. V škole somnebol medzi spolužiakmi veľmi obľúbený, nedostával som doma od rodičovdostatok lásky, ktorá mi v tedy veľmi chýbala a veľa iných ťažkostí.

Cez prázdniny po skončení prvého ročníka na strednej škole, prišla za mnou kamoška (susedka) s ponukou, či by som nechcel ísť do tábora, ktorý robí nejaké kresťanské spoločenstvo. Keďže som na prázdniny, ešte nič nemal naplánované, súhlasil som. Povedal som si, že prečo nie. Už predtým som bol na táboroch z otcovej roboty a bolo tam celkom fajn, tak som si myslel, že prečo nevyskúšať niečo nové.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No tento tábor, bol o niečom úplne inom ako tie predošlé(z otcovej roboty). Na tomto tábore som pocítil ako som milovaný Bohom. (Možno si poviete, že zas tá istá trápna fráza, ktorú počúvate v kostoloch...), ale ja som to naozaj zažil. Zažil som pocit, ako to je, byť milovaný Bohom. Proste som vedel, že stojí pri mne. Otvoril som mu svoje srdce a dovolil som mu konať v mojom živote.

A on mi dal nových priateľov, ktorý ma dokážu podržať v ťažkých chvíľach.(netvrdím, že pravých priateľov môže dať len Boh, len píšem, čo urobil pre mňa), ukázal mi, že on sám mi je na pomoci stále, keď to potrebujem, že dokáže vyriešiť každý môj problém, ak mu dovolím konať(pretože on nám dal slobodnú vôľu a my sami sa rozhodujeme, či príjmeme jeho pomoc). Uzdravil môj vzťah s rodičmi. A ďalšie veci, o ktorých budem písať v ďalších pokračovaniach.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Netvrdím, že teraz je mô život jeden krásny sen. To vôbec nieje. Ale viem, že ak sa vyskitnú problémy, mám pomocníka , ktorý ma nikdy nezradí, dokonca mi stále ukazuje ako má ma rád a viem, že s ním zvládnem VŠETKO.

Igor Nemčík

Igor Nemčík

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Silne veriaci mladý muž.Motto: Boh tak miloval svet, že dal svojho jednorodeného Syna, aby nezahynul nik, kto v neho verí, ale aby mal večný život. Jn 3,16 Zoznam autorových rubrík:  O BohuSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu